Pages

2014. február 13., csütörtök

étvágy

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol gulyáslevest
mernek a balatonból

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol a nemzeti lobogó
az bizony szalonnabőrke

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol több a köret mint a hús
menza konyhás nénik és éhes gyerekek

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol a főszakács nem tudja
mi az a dupla panír

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol mindenki olyat akar enni
ami nincs az étlapon

(igaz az étlapon csak egy fogás szerepel)

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol mindenki imádkozik evés előtt
utána már senki sem

én egy rántotthús formájú
országban lakom
ahol a kutyákat (agár, kuvasz, pumi, puli, vizsla, komondor)
féltik a maradéktól

én egy olyan rántotthús formájú
országban lakom
ahol mindenki inkább a szomszéd tányérjába nyúlna
de
erkölcstanórán azt mondták hogy ilyet nem szabad

én egy olyan rántotthús formájú
országban lakom
ahol a lakók legkevésbé magukra akarnak hasonlítani
de mikor megpróbálnak kínai evőpálcikával enni - kiesik a kezükből

én egy olyan rántotthús formájú
országban lakom
ahol bűn vegetariánusnak lenni
de a boltban csak lejárt szavatosságú húskonzerv kapható (igaz, igaz ezen a héten 40 fillér kedvezménnyel)

én egy olyan rántotthús formájú
országban lakom
ahol a tartósítószerek nyomokban
ételt tartalmazhatnak

én egy olyan rántotthús formájú
országban lakom
ahol most magamba harapok
máskülönben két perc és éhen halok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése