Pages

2011. december 1., csütörtök

újabb versadag

Úgy érzem újra eljött az ideje, hogy megosszak egy verset, de most kicsit másképp. Ismét Lackfi költeményről van szó, de egy kicsit felfrissítve, ugyanis Lovasi András jó néhány versét megzenésítette a költőnek. Egyébként nem mondhatom el egyértelműen, hogy odavagyok ezért a műfajért, mármint, ami a megzenésített verseket illeti. Többször érzem azt, hogy a zene és a vers együtt elvesznek egymás erejéből és ritkán  vannak harmóniában. Pl.: Kaláka-Kányádi: Valaki jár a fák hegyén című alkotással is kicsit ilyen gondolataim támadtak, önmagában nagyon szeretem ezt a verset, de valahogy nekem levesz a különlegességéből a zene. Hozzáteszem ez csak az én véleményem, rengetegen rajonganak azért a változatért.
Tehát a tárgyra térve, azt kell, hogy mondjam, hogy a Billentyűk című Lackfi János versnél, nem éreztem olyat, hogy nincs meg a kellő összhang az irodalom és a zene ebben az alkotásban megnyilvánult összefonódásában. Szóval csak ajánlani tudom, mert szerintem igazán kiegészíti egymást a két dolog.
http://www.youtube.com/watch?v=fFSihnYkgnI

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése