Pages

2013. augusztus 4., vasárnap

önarckép.

üdvözlöm, én vagyok az a lány,
aki ha sokat eszik, akkor hány,
én vagyok az átizzadt lepedő,
én vagyok a fülledt levegő,
én vagyok a munkanélküli segély,
én vagyok egy nem is sejtett gyomorfekély,
én vagyok a bögre letört füle,
én vagyok, aki mindenkinek csak a hülye,
én vagyok egy köldök köré írott kémiapuska,
én vagyok az a mindig hisztis fruska,
én vagyok a be nem teljesedett orgazmus
én vagyok a hithű ateizmus,
én vagyok egy betört oldalú kredenc,
na meg én vagyok a gyurcsány ferenc,
én vagyok az alulöltözött kurva,
én vagyok a gitárodnak pont az elszakadt húrja,
én vagyok egy ki nem érdemelt dicséret,
én vagyok a le sem vakarható fegyveres kíséret,
én vagyok a maszatolós toll,
én vagyok a be nem tartott protokoll,
én vagyok a lejárt szavatosság,
én vagyok a szemenszedett hazugság,
én vagyok a kegyetlen diktatúra,
én vagyok a meg nem járt Kék-túra,
én vagyok a legszebb disznó az ólban,
én vagyok a buta bárány az akolban,
én vagyok a feléd hajított fakanál,
én vagyok a váratlan halál.
ez vagyok mind, anyámnak a lánya,
persze a nagyanyám unokája,
valakinek barátnője,
wébernek is ismerőse.
ez vagyok, maga a bűn, és nem szabadulok magamtól.
mondj bármit is majd, ítéljen az utókor.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése