Pages

2014. január 3., péntek

szóképek és alakzatok

sóhajt egyet a magyar nyelvtan könyv
és tanítja a paradoxont
nem lelé honját a hazában
aztán gyorsan másról beszél
tereli a témát hogy ne legyen baj
következnek is az eufemizmusok
biztonságos bélései
szeptember 11-én történt egy kis gond
nekem is van egy kis gondom azt hiszem
egészen apró de tényleg jelentősége sincs
ismeretlen összetételű köveket rugdostam az utcán
most pedig
csomókba állt össze a vér az ereimben
apától kölcsönkért bicskával (amivel a húst szeljük szallonasütéskor)
rajzoltam tájképet a bal alkaromra
fák madarak és hegyek
idilli körvonalak
nem folyt a vér csak hullott darabokban
le a földre
az anyaföldre
ismeretlen összetételű kövek
és ismeretlen összetételű vér
a trombocitaszám a normálérték harmada alatt
életünket és vérünket
a kő marad
szóval az van hogy van ez a kis gond
egészen apró
én csak magyarul tudok sírni
és becsapom az NTK-s könyvet
és a kazánba dobom
mert ez nem paradoxon hogy
nem lelem

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése