Pages

2014. március 20., csütörtök

késés

a pillanat mikor beleharaptam
abba a vizes ízű halovány paradicsomba
pontosan olyan igaznak hatott
mint amit te mondtál
spanyolul - mert most épp azt tanulsz
és most spanyolul szeretsz inkább

én olyat nem tudok nekem már csak ilyen kisszerű
közép-európai a lelkem
vagyishogy
nincsenek határok
ám kínosan ügyelek hogy ne lépjem át őket
ez a spanyol paradicsom mondjuk még belefér
de azért mossuk meg előtte

hisz mi sem valódibb ennél
álmodban üres volt a real stadion és a fűre léptél
szotyolát rágtál és szemeteltél így készültél a nagy meccsre
én itthon maradtam a kis közép-európámban és paradicsomléből
meg maggi porszerű-fűszerkeverékből főztem spagettit

rúgtál egy gólt
félrenyeltem

pont egy nappal később érett meg a mienk is
a hátsó kertben

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése