Pages

2014. március 1., szombat

vagyok

Tojáshéj vagyok.
Védtelek. Körülfogtalak.
Széttörtél. Vagy magamtól repedtem.
Az apró részeimet kis műanyagedénybe tetted.
Behajítottál a kukába.
Tojáshéj vagyok.
Az anyád vagyok.

*

Papír vagyok.
Fehér  voltam.
Mondhatni üres.
Mondhatni ártatlan.
Rám írtad a neved és a jelszavakat.
Amiket ismernem kell.
Rajzoltál is a lap csücskébe egy napocskát.
Ennek ellenére hideg volt.
Megteltem és a tűzre dobtál inkább.
Papír vagyok.
Az életed vagyok.

*

Paradicsom vagyok.
Elvetettél, nevelgettél.
Öntöztél és énekeltél nekem.
Aztán eljött az idő és letéptél.
Rátettél a pizzádra.
Paradicsom vagyok.
A fiad vagyok.

*

Sláger vagyok.
Egyszer meghallgattál a rádióban.
A füledbe másztam.
A kedvenc számod lettem.
Megosztottál másokkal.
Meguntál.
Kitöröltél a lejátszási listádról.
Mást hallgatsz.
Sláger vagyok.
Szerelmes vagyok beléd.

*

A versed vagyok.
Egy esős délután az asztalhoz ültél és kitaláltál.
Imádtál és büszke voltál.
Lelkesedtél és folyton rám gondoltál.
Terveket szőttél velem kapcsolatban.
Elküldtél valakinek.
Kötetbe szedtek.
Pénzt kaptál értem.
Eladtál.
A versed vagyok.
Én vagyok te.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése