Pages

2012. április 1., vasárnap

nem várom meg

Nem várom meg, míg megkomponálod, majd levezényled requiememet. Ezt eldöntöttem. Egyébként tehetséges vagy. Kizártnak tartom, hogy akár csak egy hang sípolva szólna, vagy, hogy a ritmus nem illene tökéletesen a dallamhoz. Az előkészületeid is eddig hibátlanok. Lassú vagy, de precíz. Hatékony. És persze nem egyedül dolgozol, kiképeztél egy hatalmas team-et. Hűek hozzád. Az más kérdés, hogy ők hozzám tartoztak. Függetlenül attól, hogy elismerem zsenialitásod, talán sportszerűtlen, a módja annak, ahogy dolgozol. Most azt gondolod, hogy ezt biztos azért mondom, mert képtelen vagyok elviselni, hogy a zeneszerző versenyben te állsz nyerésre. Én tulajdonképpen nem akartam volna indulni ezen a versenyen, legalábbis, ha tudtam volna, hogy ez lesz belőle. Eleinte jó mókának tűnt, de így már veszélyesebb sokkal, hogy a boldogság, a barátok, a becsület múlik rajta.
Békejobbot sem nyújtok, túl sok minden történt, mi már sosem fogjuk elviselni egymást. Egyszerűen csak kiszállok a versenyből. Gondold azt, hogy te nyertél. Mostantól nem ismerjük egymást. Majd más érdeklődési kör után nézek, hagyom a zenét... Nem is ez a probléma. A csapatod. Akik, mit sem sejtenek az igazságról. Hát most már mindegy, te nyertél, szóval... Ha veled akarnak menni, hát menjenek.
Pedig, volt, hogy ihletem volt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése